Chuc Mung Giang Sinh - Chuc Mung Tan Nien

Foto: Jag Kamera: Pentax k-x 18-55 Redigering: Jag HDR
Jag gillar verkligen redigeringen på den här bilden, det är samma bild som är på headern och jag har även den som bakgrunds bild på datorn.
Bilden är från min senaste fotografering utomhus med mig själv och jag vart galen. Jag satte kamera fokusen på manuel och ändrade den inte utan tog bara bilderna. Några vart bra och vissa inte. Jag gjorde så men båda av bilderna som är på headern.

Chuc Mung Giang Sinh - Chuc Mung Tan Nien
God jul - Gott nytt år
på vietnamesiska

Kommentarer
Postat av: Rima

Haha! vietnamesiska...

2010-12-17 @ 19:19:04
URL: http://rimashin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0