love your dog


Foto: Jag Kamera: Pentax k-x Modeller: Filip & Frodo Redigering: Jag

Idag så vart det en dag inomhus, det hela började med att det regnade men slutade snart så jag gick ut och tog lite bilder. Den här bilden var ifrån igår då Filip och Frodo satt och typ väntade på något. Ingen vet vad dom gjorde. Men dom såg så söta ut tillsammans.
Vi har förut haft en hund och både jag och Filip saknar det men pappa är allargisk så det går inte att ha pälsdjur fast jag har råttor. Men någon gång i framtiden kanske vi får en, vad vet vi.

Kommentarer
Postat av: julia

okejj:D

2010-07-28 @ 14:34:16
URL: http://sssathergren.blogg.se/
Postat av: Jennifer & Miccan

Hejsan vännen ♥

Just nu har MSJE en fototävling med temat Blandat !

Vi skulle bli jätte glada om just du skulle vilja vara med.

Ha det så skoj, pussar Msje !

2010-07-29 @ 00:41:23
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0