Not in 7 days


Foto: Jag Kamera: Pentax k-x

Idag så var familjen inne och köpte lite saker i Norrtälje. Annars så har jag inte gjort så mycket. Jag kommer att ge er alla ledtrådar idag eftersom jag inte kommer att ha möjligheten att uppdatera under en vecka ungefär. Ny bilder kommer komma upp på bloggen senare tid, tror jag.

Ledtråd Måndag: Du vill ser den innan du ser hela
Ledtråd Tisdag: Du kan se den på youtube
Ledtråd Onsdag: Hela har inte kommit ut än
Ledtråd Torsdag: Det är bitar av hela som klipts ihop
Ledtråd Fredag: Den ska få dig att se hela.

Och Nea jag kommer nog ge dig sin present på Torsdag. Jag kommer nog ha tillgång till internett då.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vf kommer du nt att ha tillgång till internet:O:)<333333

2010-08-02 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0