Besök av en Älg

Foto: Jag Kamera: Pentax k-x 70-300 Modell: Älg Redigering: Jag PhotoScape

Jag vaknade på ett väldigt udda sätt. Jag hörde att någon kom in i mitt rum (Jag var lite vaken) och tog något och gick ut igen. Jag grymtade något och pappa kom in med min kamera i handen och sa att det var en älg på framsidan.
Snabbt gick jag upp och tog kameran och gick tyst ner och fotade den orädda Älgen. Jag stod där en stund med mitt 18-55 objektiv och gick sedan och bytte till 70-300. Vi stod och stirrade på Älgen och han brydde sig inte. Inte häller när två bilar åkte förbi. Han tittade på dom men stod kvar och åt på vårat päron träd.
Han lunkade sedan iväg lugnt och stilla och försvann. Sen när pappa skulle hämta posten så stod han kvar där vi sist såg honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0