Julklapparna


Bild 1: Tuggummi till Maskingen på bild 3
Bild 2: Tamron objektiv 70-300
Bild 3: Tuggummi maskin
Bild 1: En ring med två hjärtan på
Bild 2: Skylight filter 52mm (passar till 18-55)
Bild 3: CPL filter 52mm (passar till 18-55)
Bild 1: Ett par med hjärta och stjärnor
Bild 2:
En ring hållare i form av en svan
Bild 3:
Ett halsband med en orm och en pärla på
+ 700kr

Foto:
Jag Kamera: Pentax k-x 18-55

Jag skrev innan att jag skulle lägga upp alla mina julklappar när jag fått alla och här är dom. Snart kommer det nog det jag fick i födelsedags pressent då jag fyller år om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Rima

Vem fick du Tuggummi maskin ifrån? Jag hade en sådan när jag var 5år! Ska vi vara någon dag efter nyårsafton/din födelsedag? Och åka i poolen backen :D Nice halsband..

2010-12-29 @ 15:04:03
URL: http://rimashin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0