notpapper

Foto: Jag Kamera: Pentax k-x 18-55 Notpapper: Oye Como Va
Just nu är jag säkert i Norrtälje och ska spela på två olika skolor. Jag testar blogg.se's nya funktion, så att man kan tidställa inläggen. Hoppas att det funkar så att det här kommer upp när det ska.
Jag slutar vid två och när jag kommer hem vet jag inte... Imorgon så ska jag spela konsert men orkestern igen fast på kvällen då, så det blir nog ingen inlägg då heller.
Men jag är dålig på att skriva inlägg på vardagarna, det blir inte så kul då jag inte har fotat något då det här är en foto blogg.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med i utlottningen av tidningen FotoGuiden. Glöm inte att du får skriva en kommentar om dagen för att på så sätt få fler chanser i lotteriet!



Ha en bra dag!

Susanne

2010-10-31 @ 14:02:27
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0