Solnedgång

Foto: Jag Kamera: Pentax k-x 18-55
Jag upptäkte nu när jag skulle lägga upp bilden, att det var en fläck på den. Jag skulle kunna försöka få bort den, men jag ville bara lägga upp en bild och den här var ändå bra i sig själv.
Fast jag vet inte hur jag kunde få fläcken där...
En rolig sak med bilnden var att vi satt och åt då solen gick ner, jag skulle egentligen gå ut på piren för att få en bättre bild, men det var en grupp tanter som satt och hade sin yoga träning där mitt i vägen!

Kommentarer
Postat av: Rima

Haha yoga tanter xD

Svar: japp jag har lagt till dom tre ''birollerna'' Haha Yoshihiro är sååå självklar vem det är... men han var ju inte med i vårat lag, men tyckte ändå han skulle få vara med ^^'' Aki är faktiskt ingen... än xD kanske någon jag inte träffat än? vem vet...

2011-07-08 @ 12:42:29
URL: http://www.rimashin.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jättefin bild!

2011-07-17 @ 19:08:29
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0