Paddan x 2

Nu blir det inlägg från paddan igen. Eftersom jag inte tror att man kan lägga in bilder i anteckningar där jag blir tvungen att skriva hela inlägget, så får det bli ett bildlöst inlägg.
Men jag ska inte skriva massa saker om paddan nu, utan en sak som jag har gjort. När vi hade 70 års fest hemma hos oss så var jag fotografen. Jag skulle redigera bilderna igår, eller i förregår... Dagen spelar inte så stor roll, men det var det att jag inte kunde hitta bilderna, jag hade till och med sätt de någon dag innan, men jag kunde inte hitta dem... Som tur var så kanske jag hade kvar de i kameran... Gissa vad, det var i kameran som jag hade sätt bilderna. Hur dum får man va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0